BIZARR

A NASA titkolja, de kiszivárgott: élet nyomaira bukkantak a Marson

Nem vagyunk egyedül a világegyetemben? Az UFO-vadászok szerint nem. A NASA kutatása megdöbbentő, piramisokra bukkantak a Marson. Elképesztő képeket mutatunk!

Az ember szeretné hinni, hogy nincs egyedül az univerzumban. Ezért évszázadok óta kutatja az élet nyomait a Nap körül keringő bolygók között. Eddig azt állították a Marsról, hogy éghajlata és a víz hiánya miatt nem alakulhatott ki élet a felszínén!

Megvan a bizonyíték?

Most azonban

amerikai UFO-kutatók egy tökéletes piramist találtak a Mars felszínén.

Ez az építmény tökéletes másolata a mi egyiptomi piramisainknak. A vörös bolygón talált építmény azonban akkora csak, mint egy autó.

A kutatók úgy sejtik, ennek az az oka, hogy ez csak a hatalmas méretű piramis csúcsa, ami a több évezredes viharok miatt eltemetődött a homok alatt.

Képeket készített az űrszonda!

A Curiosity Rover marsjáró 20-30 másodpercenként készített felvételt a bolygó felszínéről, amin tökéletesen látszik, hogy

nagy valószínűséggel emberi kéz által alkotott építményről van szó.

Tehát valószínűsíthető, hogy nem fény és az árnyékok játéka a jelenség.

A NASA azonban titkolja a felfedezést. Nem hajlandó együttműködni a tudósokkal. A szonda által készített képek nagyítását sem engedélyezi. A kutatók ezt az elutasítást is pozitív magatartásnak érzik, hiszen ezzel megerősítik az állításukat, miszerint élet nyomaira bukkantak.

A felfedezésről megoszlanak a vélemények. Akadnak, akik összeesküvés elméletnek gondolják a történteket. Szerintük ma élő kutatók építették a piramist a Marsra, hogy félelmet keltsenek az emberek között.

A pártoló tábor szerint azonban biztos, hogy a Marson élő lények építették a földi piramisokat is, ezzel azonban az egész történelmünket újra kellene értelmeznünk.

Mindenki maga dönti el, melyik táborhoz tartozik.

Íme, néhány elgondolkodtató képsor! Szkeptikusoknak és fanatikusoknak egyaránt ajánljuk!

És ezeket olvastad már?