FAZÉK

Itt a szezon legjobb reggelije, már előző este elkészítheted!

Eper és csoki: máris összefutott a nyál a szádban az említésükre? És ha még azt is hozzátesszük, hogy egészséges reggeli formájában is fogyaszthatod őket? Máris mutatjuk a receptet!
címkék:

Ne gondold, hogy az eper és a csoki együtt csak a kalóriabomba desszertekben fordulhat elő! Ha zabpehellyel házasítod össze őket, akkor egészséges reggeli is lehet belőlük, amelyik amellett, hogy egészséges, nagyon finom is!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Ha az a típus vagy, aki szívesen eszik valami édeset reggelire, de nem akarod, hogy a vércukorszinted már korán reggel az egekig szökjön, majd fél óra múlva vissza is essen, próbáld ki ennek a zabkásának a receptjét. Sokkal jobb, mint a lekváros pirítós, ráadásul sokáig nem leszel éhes utána. A zabpehely és a tej ugyanis együtt sokáig eltelítenek, ellátnak hasznos tápanyagokkal és rostokkal. Ehhez jönnek még az eper vitaminjai és a kakaó antioxidáns vegyületei, valamint a joghurt probiotikus baktériumai, amelyek a bélflórád egészségéről gondoskodnak. és máris kész a szezon legjobb reggelije. Ráadásul már előző este elkészítheted, reggel már csak enned kell, sőt, akár a munkahelyedre is magaddal viheted!

Merje valaki még egyszer azt állítani, hogy az egészséges reggeli csakis valami ízetlen vacak lehet! Ha legközelebb ilyet hallasz, kínáld csak meg az illetőt ezzel a finomsággal. Biztosak vagyunk benne, hogy azonnal el fogja kérni tőled a receptet!

A legjobb reggeli az eperszezonra: epres-csokis zabkása

Reggeli 01

Eper és csoki reggelire? Ezért a zabkásáért rajongani fogsz!
Fotó: Pixabay.com

Hozzávalók:

  • Fél csésze zabpehely
  • Fél-háromnegyed csésze tej (zsíros vagy zsírszegény tehéntej, kókusztej, szójatej, vagy más növényi tej)
  • 1 evőkanál cukor vagy eritrit
  • 1 evőkanál cukormentes kakaópor

A tetejére:

  • 1/3 csésze joghurt
  • Fél csésze felszeletelt eper

Így készítsd el:

Reggeli 02

Előző este öt perc alatt elkészül, reggel már csak enned kell!
Fotó: Pixabay.com

  1. Egy befőttesüvegben keverd össze a zabpelyhet a cukorral vagy eritrittel és a kakaóporral.
  2. Keverd hozzá a tejet. Ha sűrűbben szereted a reggeli zabkását, akkor kevesebb tejet tegyél hozzá.
  3. Csavard rá a befőttesüvegre a tetejét, és tedd a hűtőbe egy éjszakára, kb. 8 órára.
  4. Reggel tegyél a zabkása tetejére joghurtot és szeletekre vágott epret. Azonnal fogyaszthatod, de ha az üvegre rácsavarod a tetejét, magaddal is viheted a munkahelyedre.
  5. Ha kifut az eper szezonja, a nyár folyamán mindenféle gyümölccsel elkészítheted: málnával, ribizlivel, szederrel is nagyon finom, de őszibarackkal, sőt, akár szőlővel is fantasztikus az íze. Télen pedig banánnal, naranccsal, almával, körtével is készülhet.

címkék:
Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?