Létrehozva: 2019.12.28.

Nanushka elsöprő sikere, állócsillag a nemzetközi divatipar égboltján

Hihetetlen, de igaz. Ez a magyar márka 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el világszerte, az árbevétele pedig meghaladta a 6 milliárd forintot, amely 228 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. A cég árbevételének 96 százaléka származik exportból, 4 százalékot a budapesti üzlet eladásai hoznak.

Nanushka ruháit ma már 40 országban forgalmazzák, webshopjából pedig több mint 100 országba szállít közvetlenül. Tavaly üzletet nyitott Los Angelesben, az őszi-téli kollekciójával pedig hatalmas sikert aratott a New York Fashion Weeken. Mindemellett október közepe óta a márka állandó boltot üzemeltet New York egyik legdivatosabb és legkedveltebb városrészében, a Sohóban.

Az impozáns, háromszintes, 350 négyzetméteres bolt olyan luxusmárkák üzletei között helyezkedik el, mint a Louis Vuitton, a Gucci, a Mansur Gavriel, de a környékén található a városrész legnagyobb Apple boltja is. Az üzlet tehát igazán kiemelt helyen van, nemcsak a New York-iak, hanem a turisták szempontjából is.

New Yorkban állandó irodát nyit a cég, de Los Angelesben és London Mayfair negyedében is lesz boltjuk 2020-ban.

Mindemellett a Nanushka jelentősen fejleszti az online kereskedelmét is, hiszen míg 2019-ben a teljes online értékesítést a budapesti raktárából szolgálta ki, addig 2020 áprilisától már külön raktárt nyit az amerikai és a brit piacnak is. Ez azért is fontos, mert az online kereskedelem egyre jelentősebb, a divatmárka árbevételének már közel 15 százalékát ezen az úton szerzi.

A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, amely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka 2016-ot még 335 millió forintos árbevétellel zárta, idén ez az összeg már a 6 milliárdot is meghaladta, a viszonteladók száma pedig ebben az időszakban 60-ról 200-ra növekedett. A cég 2018 májusa óta nyereségesen működik.

A Nanushka idén több nagy fashion weeken is jelen volt, de ezek közül a legfontosabb New York mellett mindenképp a párizsi volt, hiszen ott mutatták be Sándor Szandra divattervező Faded by The Sun névre keresztelt 2020-as tavaszi-nyári női kollekcióját.

Hódosi Anita , Tombor Nellie , Sándor Sandra, Palvin Barbara, Mihalik Enikő, Kondás Kate

 

A szeptember 29-én rendezett bemutatóra az amerikai színésznő, Kristen Bell tetőtől talpig Nanushkában érkezett, és fotózkodott a tervezővel, Sándor Szandrával, ez is jól mutatja, hogy a világsztárok körében is rendkívül népszerű márkáról van szó. Nem csak Kristen Bell, hanem Jennifer Lawrence, Kendall Jenner, Katie Perry és Rihanna is szívesen veszi fel Sándor Szandra, a márka alapítója által megálmodott ruhadarabokat és kiegészítőket.

Nem is meglepő, hogy a világ egyik legnépszerűbb közösségi oldalán is óriási siker a Nanushka, 295 ezer követővel vezeti a Magyar Insta Brandlistát, ez pedig azt is jelenti, hogy 2018 januárja óta megnégyszerezték követőik számát. A márka Instagram-stratégiájában nagy szerepet játszik a brand imidzsébe tökéletesen passzoló influencer tartalom, amiért a cég továbbra sem fizet – helyette olyan influencerekkel dolgozik együtt, akik örömmel és gyakran viselik az ajándékba kapott ruhákat.

Az idei év azért is jelentett nagy változást a divatmárka számára, mert a női termékek mellett elkezdtek a férfiak számára is tervezni. Sándor Szandra már régóta álmodozott arról, hogy a Nanushka Woman mellé megteremti a Nanushka Mant, ez pedig az idén meg is történt. Akárcsak a márka, úgy a Nanushka alapítója is rengeteg elismerést kapott, ezek közül is kiemelkedő a rangos International Design Awards, amelyet a 2019-es Pre-Fall kollekciója nyert el.

Az idei év tehát rendkívül mozgalmas volt a Nanushka számára, de jövőre is bőven lesz alkalom az ünneplésre, hiszen az előzetes várakozások szerint a termékek gyártása és értékesítése a jelenlegi 130 ezerről 2020-ban 200 ezer darabra fog emelkedni.

Ez is érdekelhet

origo.hu

Magyar Péter baklövésén röhög az internet

borsonline.hu

Ők a 7 leggondoskodóbb csillagjegyek! Te köztük vagy ?

magyarnemzet.hu

Gyurcsány a miniszterelnök országjárása miatt méltatlankodik

ripost.hu

Mandula Ádám szabadulása után a magánéletéről vallott

magyarnemzet.hu

Nem is az Arsenal, hanem egy gyerek alázta meg igazán a Chelsea-t

origo.hu

Szabó Zsófi kapta Ördög Nóra sikerműsorát

astronet.hu

Április 24.: Szent György napja, az igazi tavasz kezdete

origo.hu

Óriási sportélmény és show lesz a kanadai hokiválogatott budapesti meccse - videó

ripost.hu

Nagyot fog zuhanni az üzemanyag ára, ekkor várható

ripost.hu

Súlyos doppingbotrány, Kapás Bogi olimpiai érmet kaphat utólag

ripost.hu

Rémisztő, mit talált a térképet böngészve: videón a felfedezés

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

ÉLETMÓDI

Locsolkodás szárazon: az alkoholallergia jelei

ÉLETMÓDI

Megöntözlek rózsavízzel, hogy ne hervadozzál!- Hollywoodi sztárok saját kölnivel

ÉLETMÓDI

Csak a legokosabbak tudják 32 másodperc alatt megoldani a húsvéti képrejtvényt

ÉLETMÓDI

360 millióért duplex lakása is lehet, és 135 négyzetméteres terasza a belvárosban!

ÉLETMÓDI

Megszállottan szerelmes vagy a párodba? Lehet, Bovaryné-szindrómád van

ÉLETMÓDI

Így erősítsd meg otthon a gátizmaidat! Nem csak nőknek!

ÉLETMÓDI

Nem tudsz dönteni az indukciós és a kerámia főzőlap között? Segítünk, melyiket válaszd!

ÉLETMÓDI

A kínai horoszkóp felfedi: ezekre a jegyekre szenvedés vár márciusban