Létrehozva: 2017.01.13.

Felugró reklámok áraszthatják el a Facebookot!

Átalakul a közösségi oldal hirdetési rendszere, és az Instagram új, Stories funkciója is önmegsemmisítõ hirdetésekkel lesz tele.

Átalakítják a Facebook hirdetési rendszerét, így több reklám lesz a közösségi oldalon megjelenő videókban. De nagy újdonság, hogy pénz is járhat a feltöltött videók megtekintése után!

Bár eddig Zuckerberg letiltotta a videók előtt vagy alatt feltűnő reklámokat (a Youtube-on régóta mennek már ilyenek), most úgy tűnik, változtatott álláspontján.

A cégóriás a reklámformát illetően 20 másodpercnyi megtekintés után felbukkanó hirdetésben gondolkodik. Ha ez a modell létrejön, az eddig a YouTube-on pénzt kereső videóalkotók, először a Facebook történelemében ezen a felületen is „kaszálhatnak”.

A 2016-os adatok szerint napi százmillió órányi videót néztek a felhasználók az oldalon, köszönhetően annak, hogy a cég elég agresszíven terjesztette az ilyen tartalmakat.

A hirdetési rendszer átalakítása egyrészt a kiadóknak köszönhető, ők régóta panaszkodtak, hogy nem tudnak pénzt keresni a videós tartalmakkal. A Buzzfeed vezetése tavaly például nyíltan panaszkodott emiatt, ezért nekik már akkor engedélyezték a hirdetők által fizetett tartalmak kihelyezését. Ha ezentúl minden kiadónak lehetősége lesz erre, az komoly, a hírfolyamban felbukkanó összes videót érintő változás lesz!

A változás másik hozadéka lehet a videók nézettség-problémájának megoldása. Eddig ugyanis három másodpernyi „belenézés” már megtekintésnek számított. Az automatikus lejátszásnak köszönhetően ez irreális számokat produkált, amire szintén sokan panaszkodtak.

Az Instagram sem marad ki a jóból!

A tavaly bevezetett, rövid történeteket megosztó Stories funkcióját naponta 150 millióan használják! Ekkora számok tükrében „vétek lenne kihagyni” ezt a pénzkereseti lehetőséget, ezért itt is lesznek hirdetések! Maga a funkció ugyan egy koppintás, méghozzá a Snapchaté, a sikere mégis töretlen.

Az applikáció tulajdonosa, a Facebook úgy döntött, ideje kiaknázni ezt a jól bevált funkciót, és bevételt generálni belőle. Mi mással, mint a sztorik közé ékelt reklámokkal?! Az önmegsemmisítő történetek közé önmegsemmisítő hirdetéseket tesznek majd! 

Az 5, illetve a 15 másodperces reklámokat egyetlen érintéssel el lehet majd tüntetni, ezért talán nem lesznek olyan zavaróak, mintha keresgélni kellene a háttérrel azonos színű kis x-eket. 

Forrás: recode.net

Ez is érdekelhet

origo.hu

Remegve menekült a kérdések elől Magyar Péter - videó

origo.hu

Spontán öngyulladás: minden magyarázat nélkül gyulladt fel több ember

borsonline.hu

Örömhír: 43 évesen bekopogtatott a gólya sokak kedvenc énekesnőjéhez

mandiner.hu

Erre senki sem számított: megkezdte az orosz hadsereg a teljes kivonulást

metropol.hu

Visszahívják az emberek kedvenc jégkrémét: nagy probléma van vele

origo.hu

Elképesztő dolgok történtek a római bordélyházakban

she.life.hu

A hajszolt életvitel nem lehet kifogás, vedd komolyan a vashiányt (hirdetés)

videa.hu

Káposztás kofta, sült szeretetgolyók fűszeres paradicsommártásban -receptvideó (hirdetés)

ripost.hu

Nem hiszed el, miből él most Klapka György lánya

ripost.hu

Senkinek sem kell Zámbó Jimmy egykori nyaralója, drasztikus lépésre szánta rá magát a család

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

MANI

Már 3D-ben is megnézhetjük az orvosi leleteinket

MANI

Hol most a legolcsóbb a lakásbiztosítás? Elindult a kampány, íme a részletek

MANI

Elindult a lakásbiztosítási kampány: itt van minden tudnivaló

MANI

Márciustól olcsóbb lesz a tömegközlekedés, mutatjuk a részleteket!

MANI

Aki meg akarja őrizni pénze értékét, most ebbe fekteti

MANI

1 milliárd forintot lehetett nyerni ezzel az öt számmal

MANI

Itt a vége a jó világnak: fizetős lehet a Google

MANI

Lelepleztük a hazai zöldségeket: mutatjuk az árakat!