Létrehozva: 2015.07.09.

Rossz a dinnye? Tudod, hogy visszaviheted?

Dübörög a dinnyeszezon! Ha hazaviszed, és nem vagy elégedett a minõséggel, ne csüggedj: az árusoknak kötelességük visszavenni a kifogásolt árut.

Semmi gond, ha véletlenül lékelés híján rossz minőségű dinnyébe futsz bele. Mint arról a Fogyasztóvédelem a %RIPOST%-ot tájékoztatta: mint minden terméknél, itt is az a lényeg, hogy meg legyen a blokk a vásárlásról. Az élelmiszerüzetekben kicsit könnyebb a dolgod, hiszen ott, amennyiben nem akarnák viszavenni a kifogásolt dinnyétlehetőséged nyílik a Vásárlók könyvébe beírni. Nehezebb a dolgod az utcai árusoknál, de nekik is kötelességük visszaadni blokk ellenében a pénzt. A Fogyasztóvédelem arra is figyelmeztet, nem gond, ha már felvágtad a dinnyét, hiszen másképp ki sem derülhetne, hogy kiogásolható a minősége.

Folyamatosak az ellenőrzések

Mindeközben a NÉBIH is folyamatosan ellenőrzi a dinnyék minőségét. Õk leginkább a gyümölcs származási helyére és a nyomon követhetőségre fordítanak nagy gondot.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-