Létrehozva: 2016.02.17.

Postára tereli és kiabálva szólítgatja ügyfeleit a Telekom

Megszüntette üzleteiben a befizetés lehetõségét a Telekom. Azzal indokolja a cég a döntést, hogy az elektronikus számlabefizetésre szeretnék ösztönözni ügyfeleiket. Õk azonban inkább maguk választanának a befizetés módjáról.

Hiába szeretnél a Telekom üzleteiben számlát befizetni, az üzlet hoszteszei figyelmeztetnek, hogy nincs rá mód, fáradj át a postára. A döbbent ügyfelek a postán aztán újabb hoszteszekkel szembesülnek, akik - telekomos pult hiányában - a helyiség közepén állva egy papírlappal a kezükben igyekeznek magukra felhívni a figyelmet.

Maga a befizetés aztán már a posta egyik ablakánál zajlik, ahová ha nagy nehezen eljut a Telekom-ügyfél, szinte már a mennyországban érzi magát. A befizetés ugyanis érkezési sorrendben történik, sorszámhúzó azonban nem áll rendelkezésre, így kicsit kőkorszaki körülmények között, egy darab papírra írják fel a neveket a hoszteszek, majd bekiabálásos alapon értesítik őket - nagyjából mint a balatoni hekkárusnál.

Mindeközben az ugyanazon épületben lévő Telekom üzlete üresen kong, a postán kihelyezett sorszámtáblán pedig pörögnek a számok, a befizetni vágyó Telekom-ügyfelek pedig arra várnak - mintegy másfél órán át -, hogy valaki odakiáltsa a nevüket, és végre sorra kerüljenek.

„A Telekom célja, hogy ügyfeleit  a korszerű, gyors és kényelmes online ügyintézésre – így például elektronikus számlakezelésre és -befizetésre - ösztönözze, egyidejűleg csökkentve ezzel az üzletekben az ügyfelek várakozási idejét" - válaszolta a %RIPOST% kérdésére a Telekom. Mint kiderült, a cég tavaly július óta több ütemben szünteti meg üzleteiben a számlabefizetést.

"Ezzel párhuzamosan településenként változóan vagy a Magyar Posta közeli fiókjaiban, vagy a Lapkerhez tartozó Inmedio és Relay üzletekben biztosítjuk a Telekom számlák személyes befizetésének lehetőségét, jellemzően olyan befizetési pontokon, amelyek az érintett Telekom üzlethez minél közelebb esnek (több esetben a Telekom üzlettel egyazon épületen belül érhetőek el a személyes befizetést biztosító partnerek). A kijelölt üzletekben szerzett tapasztalatok alapján a jövőben további üzletekre is kiterjedhet a változás, amiről a Telekom tájékoztatja majd helyi ügyfeleit" - közölte lapunkkal a Telekom, akik arra a kérdésre, hogy a Telekom erről milyen formában értesítette ügyfeleit, ezt a választ adták:

"A próbaüzembe bevont üzletekben a Telekom a személyes ügyintézést választó

ügyfeleit tájékoztatja az interneten, okostelefonon, a Telekom applikáció,  illetve bankkártya segítségével elérhető online számlafizetési módokról,

valamint a legközelebbi személyes számlabefizetés lehetőségéről partnerei, a Magyar Posta és a Lapker kijelölt üzleteiben. Az érintett üzletekben való helyszíni tájékoztatás mellett a www.telekom.hu oldalon található üzletkeresőben is jelzi a Telekom az érintett üzletek esetében, hogy az ügyfelek számlájukat milyen módon és hol tudják rendezni. Ezen kívül természetesen az Ügyfélszolgálat is rendelkezik a tájékoztatáshoz szükséges információkkal" - írják, elismerve, hogy valójában előfordulhat: az ügyfél már csak akkor értesül arról, hogy nem tud egy adott üzletben befizetni egyik napról a másikra, ha odamegy - és elküldik. Vagy, ha előzetesen tájékozódik az interneten. De azért az nem valószínű, hogy egy évek óta telekomos ügyfél, aki hónapról hónapra ugyanott és ugyanúgy rendezi a befizetéseit, leellenőrizné az interneten, hogy az általa megszokott fizetési mód működik-e még.

A cég elektronikus befizetésre ösztönző akciója már csak azért is meglepő, mert mint korábban arról írtunk is már, hetekig nem is működött az online ügyfélszolgálatuk.

A Telekom közben arról is tájékoztat, hogy változik majd az is, hogy hoszteszek kiáltják be az ügyfelek nevét. Azt azonban még ők maguk sem tudják, hogy mikor. "Az érintett Postán (budapesti Europark) a Telekom tervezi egy további pult üzembeállítását, erről most folynak az egyeztetések a Magyar Postával."

Ez is érdekelhet

origo.hu

Franciaország szerint Ukrajnának nincs más választása

origo.hu

Félmeztelen privát képeken a gigamellű magyar modell

borsonline.hu

„Sokat sírtunk" – Végre hazamehet családjához a másfél évig éber kómában fekvő ralis, Szilágyi Ricsi

vg.hu

Indul a koncertszezon: a Budapest Park üzent a veszprémi Gyárkertnek

metropol.hu

Akkor és most: úgy megváltoztak mára a Barátok közt szereplői, rájuk sem ismerni – galéria

hirtv.hu

Deutsch Tamás figyelmeztet Magyar Péter kapcsán + videó

origo.hu

Mellbimbóit mutogatta az ismert énekesnő

travelo.hu

Lengyelországba készülsz? Ezeket az ételeket semmiképpen ne hagyd ki!

she.life.hu

A hajszolt életvitel nem lehet kifogás, vedd komolyan a vashiányt (hirdetés)

videa.hu

Alu paratha, a burgonyával töltött boldogságlepény -receptvideó ( hirdetés)

origo.hu

A világ legjobb csapata újra Budapesten (hirdetés)

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-