kulcsár edina
Nem kért bocsánatot a sértettõl sem a buszsofõr, sem a jármûvet üzemeltetõ cég...
Senki nem kért bocsánatot Ritz Ágnestől: sem a BKK, sem a buszsofőr.
Mint arról a %Ripost% elsőként beszámolt, a fővárosi nőt a buszvezető leöntötte forró kávéval, megverte, majd bezárta a buszba, csak mert nem akart leszállni az elviteles kávéjával.
Ágnes hétfő reggel, valamivel 6 óra után szállt fel Kelenföldön a 8E számú buszra, ahol az atrocitás érte.
Elszakadt a felsőm, nem tudtam időben munkába menni, és idegileg is nagyon megviselt az, ami történt
– mondta lapunknak a nő.
Elvártam volna, hogy legalább bocsánatot kérjenek a történtekért, vagy a közlekedési vállalat, vagy maga a buszsofőr, aki férfi létére nekem jött, de se kép, se hang!
Ritz Ágnes, akinek a feljelentése nyomán garázdaság miatt eljárás indult a buszvezető ellen, ügyvédet fogadott.
– Megbízómat, mint sértettet képviselem, s megtesszük a szükséges jogi lépéseket – nyilatkozta a %Ripost%-nak dr. Szulágyi Roland.
– Érvényesíteni fogjuk ügyfelem polgári jogi igényét, hiszen súlyos kár érte őt.
Lapunknak azóta sem tudta megmondani a BKK, vajon szabályzatuk szerint fel szabad-e szállni járműveikre elviteles kávéval, vagy sem. A rendőrség elemzi a buszjárat kamerája által rögzített felvételeket, ezek alapján pontosan rekonstruálható lesz, mi történt, mi hangzott el a busz utasa és vezetője között.