Orbán Viktor: Amíg nemzeti kormány van, Magyarország nem lép háborúba!

POLITIK
Létrehozva: 2020.10.07.

Eddig bírták erővel: Rossz hírt közölt Balázs Klári

Balázs Klárinak és Korda Györgynek fájdalmas döntést kellett meghozniuk, hiszen a koronavírus járvány alaposan megtépázta budai szállodájuk bevételét.

A világ minden táján nehéz helyzetbe kerültek a turizmusból és vendéglátásból élő vállalkozások, és bizony jelenleg az sem segít, ha egy szálloda egy legendás házaspár tulajdona. Korda György és Balázs Klári évtizedek óta üzemelteti a budai hegyekben álló impozáns hoteljüket, ami a koronavírus-járvány kitöréséig kedvelt szálláshelye volt a külföldi és hazai turistáknak. Sokan csak azért szálltak meg néhány napra a Hotel Korda Villában, hogy találkozhassanak Klárival és Gyurival. Ők mindig örömmel váltottak néhány kedves szót a betérőkkel, akik közül többen is visszatérő vendégek voltak a villában.

Balázs Klári most lapunknak elárulta, ha csak nem történik valami csoda, hamarosan szüneteltetniük kell a vendégfogadást, a járványhelyzet miatt ugyanis annyira visszaesett a forgalmuk, hogy nem éri meg nyitvatartani a hotelt. „Hiába lehetünk nyitva a második hullám alatt, szó szerint megszűnt a nemzetközi turizmus, és még a hazai vendégek sem igazán jönnek. Jó, ha naponta két szobánk foglalt, ugyanakkor a fenntartási költségeink nem csökkennek. Mindent megpróbáltunk, mert mi családtagként tekintünk az alkalmazottainkra, de mára kezelhetetlenné vált a helyzetünk, csakúgy mint annyi versenytársunknak. Nincs más választásunk, szüneteltetnünk kell a hotelt” – kezdte a Ripost-nak Klárika, aki nem titkolja, hogy nem csak a visszaeső forgalom áll a döntésük hátterében.

„Amióta elkezdődött a járvány második hulláma, van bennünk félelem, hiszen hiába teszünk meg mindent annak érdekében, hogy a vendégeink, az alkalmazottaink és mi is biztonságban legyünk, a vírus mindenhol ott lehet és nem válogat. Azt még nem tudjuk pontosan, hogy mikor állunk le, és természetesen várjuk szeretettel azokat a vendégeinket, akiknek élő foglalásuk van. Egyelőre nem is állítottuk le a foglalásokat, hiszen bízunk a csodában, de félő, hogy elkerülhetetlen lesz... – mondta az énekesnő, aki reméli, nem lesz hosszú a kényszerszünet, és hamarosan újra régi fényében tündökölhet az impozáns, családias hotel.

Legalább a bulik még csordogálnak Balázs Klári és Korda György népszerűsége töretlen, így most is vannak fellépéseik. „Szerencsések vagyunk, hiszen a közönség nagyon szeret minket, és ezt jól tudják a szervezők is. Hétvégente egy-egy fellépésünk mindig van és természetesen örömmel megyünk, ha hívnak minket. Ezekben a nehéz időkben fontos, hogy az emberek, ha csak néhány órára is, de ellazulhassanak, és mi mindent meg is teszünk a színpadon, hogy elfeledtessük velük a gondjaikat. Arról nem beszélve, hogy olyankor mi sem a problémákkal foglalkozunk” – mondta a Ripost-nak Korda György.

Ez is érdekelhet

origo.hu

Van pénze? Ha igen, erre költse, mert megéri!

Migránsok okozták a balesetet a Liszt Ferenc-repülőtér közelében, amelyben két ember meghalt

borsonline.hu

Vilmos herceg elhagyta a rákbeteg Katalin hercegnét

hirtv.hu

Eléggé bepipult Magyar Péter a Datadatra vonatkozó riporteri kérdésektől + videó

Botrány: Vajna Tímea húga idegesen üzent testvérének

mindmegette.hu

Itt a Lidl nagy dobása: ilyen még nem volt egyik hazai boltban sem!

origo.hu

Óriási sportélmény és show lesz a kanadai hokiválogatott budapesti meccse - videó

videa.hu

Káposztás kofta, sült szeretetgolyók fűszeres paradicsommártásban -receptvideó (hirdetés)

ripost.hu

3 csillagjegy kapcsolata el van átkozva, ők még idén szakíthatnak!

Megkezdődött Tordy Géza temetése: itt lesz a színművész örök nyughelye

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos

További cikkek

90 milliós luxusautót vett Gáspár Laci

LELKIZŐ

Itt a vége: Kilakoltatják a TV2 fiatal sztárját és teljes családját

Kimondta a bíróság Bódi Guszti válását: "Most már valamennyivel könnyebb"

"Jobb a kapcsolatunk, mint valaha" - Tápai Szabina újra összejön Kucsera Gáborral?

Szente Vajk: Magyarul vallok szerelmet

Így van most a magyar együttes kórházba került sztárja