HŰHA

Keményen nekiment egykori csatornájának a híres divattervező

A legsikeresebb hazai divatdiktátor már nem néz tévét, szerinte a kínálat egysíkú, ostoba és unalmas.
  • Szerző: Ripost

Náray Tamás otthonában a televízió az elmúlt években munkaeszközből dísztárggyá változott. A neves divattervező a wmn.hu-n osztotta meg gondolatait a hazai televíziózásról, és hogy mi a véleménye arról a tartalomról, amit a nézők nap mint nap láthatnak.

A kínálat szerinte manapság egysíkú, unalmas, ostoba, ízléstelen és botrányos, ez elől pedig az sem menekül, aki nem néz tévét.

Bejegyzésében megfogalmazta, nem érti, miért vállalnak már a hírességek is olyasmit, ami számukra kellemetlen lehet.

"Miért vállalják a lemeztelenítést (a szó mindenféle értelmében), a megaláztatásokat, azt, hogy – amennyiben a nézettség azt kívánja – akár gúny tárgyává is tegyék őket? És nemcsak az önjelölt civilek, akik önfeledten hisznek önnön nagyszerűségükben, hanem a saját szakmájukban elismert hírességek is."

Náray Tamás több mint egy évtizeden át volt az RTL Klub főmunkatársa, ami által minden műsorba rendszeresen bele kellett pillantania.

"Aztán testközelből volt „szerencsém” látni azokat, akik az életük alakulását vagy megváltozását egy néhány hetes együttvécézésre gondolták alapozni, és megvallom, a mai napig nem fér a fejembe, hogy képzelik ezt. A sajtó persze már akkor is tálalt, körített, túlzott… és egy szép napon hősként kezdték emlegetni azt, aki meglóbálta a hímtagját a kamera előtt.

...a nagy zűrzavarban lassan eltűnt minden más szín, a palettán pedig nem maradt más, csak egy fekáliaszínű massza.

Zárómondataiban a divattervező leírta, sajnálja azokat az embereket, akik nem értékelik magukat és az életüket többre néhány millió forintnál, egy autónál vagy egy lakásnál, hogy nem tudnak együtt élni azzal, ami számukra megadatott, vagy amit a képességeik és a tehetségük lehetővé tesz.

Náray Tamás szavaival több hazai híresség is egyetért. Farkasházy Réka és Rába Tímea a Facebookon osztották meg véleményüket, szerintük a divattervező ezzel a bejegyzéssel sokak érzéseit fogalmazta meg.

A publicisztika teljes egészében ide kattintva, a wmn.hu-n olvasható el.

És ezeket olvastad már?