Létrehozva: 2018.02.05.

Vízesés alatt szerelmeskedett Kandász Andrea és férje!

Egy hónapos romantikus utazásra indult még decemberben Kandász Andrea és férje, Ferenc, akik nemrég érkeztek haza a trópusokról. A házaspár rengeteg élménnyel gazdagodott Costa Ricában, ahol bõven jutott alkalmuk a romantikázásra is.

Kandász Andrea és férje, Ferenc, huszadik házassági évfordulójuk alkalmából utaztak a közép-amerikai országba. Amint leszálltak a repülőről, azonnal meglátogattak egy nemzeti parkot, ahol váratlan esemény zavarta meg a nyugalmukat.

„Nagyon izgalmas volt, ahogy az őserdőben majmok, mosómedvék és lajhárok között sétálgattunk. Az egyik mosómedvecsalád nyomába eredtem, hogy képet készítsek róluk. A családfő megállt, és elkezdett pózolni nekem, úgyhogy egy egész portfóliót lőttem el rá. Annyira cuki volt, hogy csak rá koncentráltam. Egyszer csak a férjem üvöltésére figyeltem fel, és arra, hogy üldözi a mosómedvecsalád többi részét. Amíg én fotózgattam, addig a családi maffia többi tagja a hátizsákomból kiszedte a csipszet és az egyéb rágnivalókat. Ez bizony a mosómedvék összehangolt rablási akciója volt – mesélte nevetve Kandász Andrea.

Izgalmaik ezzel még korántsem értek véget! A világ talán egyik legerotikusabb filmjelenete, amikor King Kong  Jessica Langet a vízesés alá tartja, ő pedig élvezi a rázúduló víztömeg simogatását. A legendás filmjelenet most meg is elevenedett.

„Mindig úgy gondoltam, hogy ilyen csak a mesében, meg a befűtött stúdióban lehetséges, hiszen a világsztár egy igazi víz­esésben megfagyna. Costa Ricán kiderült, hogy szó sincs meséről. A vulkáni hegy felmelegíti a talajvizet, így 35-40 fokos termálvíz érkezik a vízesésekhez, amelyben így élvezkedhetnek az emberek. Számunkra ez a hely volt az ajándék a huszadik házassági évfordulónkra, mert kiderült, hogy ez a hely maga a szerelmesek paradicsoma. Minden párocskára jutott egy saját víz­esés, és egy öbölben elbújva, összebújva, szerelmeskedve töltöttünk el egy egész napot, még az éjszakai nyitva tartásra is maradtunk. Csak a King Kongom, meg én” – mondta sejtelmesen a Szülőszoba műsorvezetője, aki elárulta: férje igazán megengedő a házasságukban.

Megérkeztünk az egyik szállásra, de csak a férjem ment be, és mondta, hogy ő inkább keres egy másikat, nem igazán tetszik neki. Abban a pillanatban, amikor ezt kimondta, egy csapat kockás hasú, félmeztelen szörfvilágbajnok vonult ki a szállásról, deszkákkal, a tengerpart felé. Nem hittem a szememnek, mintha a Baywatchba kerültem volna. A férjem észrevette az eltátott számat és a bámuló tekintetemet. Vett egy mély levegőt, és azt mondta: értem, értem, maradunk! Húsz év házasság után jár nekem ennyi látvány” – folytatta mosolyogva a televíziós.

„Aznap este a helyi buliban táncoltunk, és mint később kiderült, hamar híre ment a szörfparadicsomban, hogy van itt két európai, akik észvesztően nyomják a salsát, úgyhogy másnap este már egy egész drukkercsapat bámult minket. Mint kiderült, szintén szörfvilágbajnokok. Odajöttek hozzánk, hogy tanítsuk meg őket, cserébe pedig ők megtanítanak minket szörfözni. Amikor először bementünk az öt-hat méter magas hullámokhoz, azt hittem, az utolsó útra indulok. Aztán kiderült, hogy őstehetség vagyok, úgyhogy négy napig le sem jöttem a deszkáról. Harminc év vágyakozása vált valóra, úgyhogy jövőre már az amatőr versenyeken is indulnék” – tette hozzá lelkesen Andi.

Ez is érdekelhet

origo.hu

Budapesti luxusüzlet-rablás: újabb megdöbbentő fejlemények derültek ki - videó

Budapesti luxusüzletrablás: újabb megdöbbentő fejlemények derültek ki - videó

mindmegette.hu

Megszakad a szív: Vilmos herceg fakanalat ragadott, de közben is feleségéért aggódott

vg.hu

Csengeri óriásbörtön: zajlik a toborzás, kiderült, mennyiért keresnek dolgozókat

ripost.hu

Melyik jegyben születtél? Így mosolyog rád nyáron a szerencse

mandiner.hu

Ukrajnában szavaztak a magyarokról – lesújtó a végeredmény

Veszélybe került Marics Peti karrierje

mindmegette.hu

Itt a vége: Széll Tamás szomorú bejelentésére senki sem számított

origo.hu

Óriási sportélmény és show lesz a kanadai hokiválogatott budapesti meccse - videó

videa.hu

Káposztás kofta, sült szeretetgolyók fűszeres paradicsommártásban -receptvideó (hirdetés)

ripost.hu

Megkezdődött Tordy Géza temetése: itt lesz a színművész örök nyughelye

Fény derült a tökéletes kapcsolat titkára: ebből a négy csillagjegyből lesz a legjobb partner

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos

További cikkek

LOVE

"Ez nyílt titok..." – Azt pletykálják, egy rapperrel jött össze Fésűs Nelly lánya

Lehull a lepel: Ez a sokoldalú üzletember Weisz Fanni új szerelme

Kiderült, ki rabolta el Nemazalány szívét - Fotó

Azt pletykálják, újra együtt van Tóth Andi és Marics Peti

Nagyon cukik együtt: így öleli magához Tóth Gabi szerelme a kis Hannarózát

Házasság első látásra: Hilda az ágyába csalta Lacit, a kamerák mindent vettek

LOVE

Nem Tápai Szabináék lennének az elsők, akik felmelegítették a káposztát: ezek a sztárpárok jöttek újra össze – galéria