Létrehozva: 2019.06.05.

Hatalmas örömhírt jelentett be a TV2

A TV2 csoport nézettségével a konkurens csatorna nem tudta felvenni a versenyt. Május hónapban is a TV2 lett a piacvezetõ.

2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már 5,4 százalékpontra nőtt (SHR%: TV2 Csoport: 25,4%, RTL Magyarország: 20,0%, egész napra vonatkozó Live adatok alapján). A TV2 Csoport kábelportfóliója – ugyancsak az előző hónapokhoz hasonlóan – az egész nap, illetve a főműsoridő tekintetében is magasabb együttes közönségarányt ért el, mint az RTL Magyarország kábelportfóliója mindhárom fent említett célcsoportban.

A májusi hónap legnézettebb műsora a teljes lakosság körében a május 14-én este 6 órától sugárzott Tények volt, rekord nézettséggel: a teljes lakosság körében percenként átlagosan több mint 873 ezer néző követte figyelemmel az adást (szemben a konkurens RTL Klub 714 ezres átlagos nézőszámával ugyanezen idősávban), s összesen közel 1 327 000 nézőt ért el a műsor. A Tények ezen adását az éppen tévét nézők több mint egynegyede (25,2%-a) választotta, míg a konkurens Híradó 20,6%-os közönségarányt (SHR%) ért el ugyanebben az idősávban.

A TV2 sikeréhez a Bezár a Bazár! második évadának nézettsége is nagyban hozzájárult. A game show 18-59, valamint a 18-49 évesek körében a májusi hónap második legnézettebb műsora lett május 30-i adásával. A teljes lakosság körében átlagosan csaknem 805 ezer fő nézte percenként, míg a konkurens csatorna azonos idősávját 587 ezer néző követte figyelemmel (SHR% TV2: 19,9%, RTL Klub: 14,5%). Az eddigi 29 részt figyelembe véve a Bezár a Bazár! egy-egy epizódja átlagosan 1 248 000 embert ért el a teljes lakosságból.

A Mokka is sikeres hónapot tudhat maga mögött. A teljes lakosság körében egy-egy adásával átlagosan közel 506 ezer főt ért el. A teljes lakosság tekintetében a május 15-i adás volt a hónapban a legnézettebb, 19,8%-os közönségaránnyal (ugyanezen idősávban az RTL Klub Reggeli című műsora 4,4%-os közönségarányt ért el). A 18-59 évesek körében a május 31-i adás ért el kiemelkedő, 16,9%-os részesedést, míg ugyanezen célcsoportban és idősávban az RTL Klub részesedése 4,2% volt.

Ez is érdekelhet

origo.hu

Újabb, borzasztó dolog derült ki a gyorsételekről

origo.hu

Elképesztő fotók kerültek elő Szandi múltjából

metropol.hu

Szuper hírt kapott Szoboszlai, ő lehet a meglepő liverpooli edzőváltás nyertese

hirtv.hu

Kiderült, ki írta az elhíresült adatvédelmi nyilatkozatot

ripost.hu

Sztárok bulizás közben - Galéria

mandiner.hu

Elborzadt Bayer Zsolt: Micsoda világ, micsoda társadalom az, amelyik így néz ki, s ahol ilyen zombik tengetik nyomorult életüket?

origo.hu

Az aljas zenediktátor évekig kínozta, az élete tönkrement, borzalmas kínok közt halt meg

astronet.hu

Heti szerelmi horoszkóp 2024. április 20-26.: Nehézségeket jeleznek a bolygók

origo.hu

Elárasztanak minket a poloskák, ilyen veszélyesek még sosem voltak

ripost.hu

Mennyire vagy művelt? 10 emberből 9 nem tudja ezeknek a szavaknak a jelentését

ripost.hu

Hajrá: Liverpool! Szoboszlaiék az élen, csodacsapatot is megelőznek

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

SHOWBIZ

Kiderült! Ilyen kapcsolatban vannak valójában a TV2 sztárjai

SHOWBIZ

Könnyek és veszekedés: Íme a Házasság első látásra legdrámaibb pillanatai

SHOWBIZ

Béres Anett: „Soha többé nem ugrom le sehonnan életemben”

SHOWBIZ

Schmuck Andor dalra fakadt: "A fülekben kevesebb kárt teszek, mint pár mai előadó"

SHOWBIZ

Nem kérnek többet Manuelből: kiverte a biztosítékot a koncertje után a botrányos sztár

SHOWBIZ

Vámos Erika eltűnt, most elárulta, mi történt vele

SHOWBIZ

El se hiszed, hogy néznek ki ma a Szívtipró gimi sztárjai - galéria

SHOWBIZ

Itt a vége: a Házasság első látásra Petrája lehúzta a gyűrűjét a vécén a házasságával együtt - videó