SHOWBIZ

Raktárkoncert – így vészelte át a karantént a legendás magyar zenekar

Nem voltak könnyű helyzetben a zenészek.
  • Szerző: Doris

Semmit sem kopott négy évtized alatt a Karthago zenekar tagjainak lendülete, a zenészeken látszott, hogy alig várják, hogy végre megszólaltassák a hangszereiket. A koronavírus járvány okozta leállásban ugyanis annyi felgyülemlett energiájuk lett, hogy majd szétrobbannak tőle.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Fotó: Sulyok László

„Nem félek jobban a vírustól, mint bárki. Hordom a maszkomat, sokat mozgok, járok konditerembe és egészségesen étkezem, ennyit tudok tenni az ügy érdekében” – kezdi a Bors munkatársának Szigeti Ferenc, majd így folytatja: „Tele vagyunk erővel, energiával, sajnos volt időnk feltöltődni. Több mint negyvenöt koncertünk maradt el a nyáron. Ez különösen fájdalmas számomra, hiszen én vagyok a menedzsere és a szervezője is a zenekarnak, tehát a munkám nagy része tönkrement, a másik az, hogy a zenekarral, zenészként is sokkal kevesebb volt idén a feladat. Nem ehhez a tempóhoz vagyunk szokva.”

Fotó: Sulyok László

A gitáros mellett Takáts Tamás, Gidófalvy Attila, Kocsándi Miklós és Kiss Zoltán-Zéro is ezer százalékot teljesített a színpadon, látszott a zenészeken, hogy kirobbanó formában vannak.

„Jobb híján házi videókat csináltunk az internetre, azonkívül készítettem akusztikus spanyol gitárra írt feldolgozásokat is, magyar, lírai dalokat. Ennek is nagy sikere volt a világhálón” – meséli Szigeti, majd hozzáteszi:

„A Raktárkoncerten végre kiengedhettük egy kicsit a gőzt. Ugyan csak a kameráknak, de az is valami. Bár, ha nagyon őszinte akarok lenni, nézők, rajongók nélkül azért ez kicsit szokatlan számunkra.

Otthoni koncertélmény

Charlie, HOBO, Tóth Gabi, Tóth Vera, Hooligans és Pápai Joci, néhány sztár a Raktárkoncert fellépőiből, akiknek a koncertjét szeptember 21-étől láthatjuk az Antenna Hungária mindiGO TV alkalmazásában. A különleges eseménysorozat kulisszái mögé a Lounge Group ügynökség enged bepillantást, a felvételeken készült fotók, videók és exkluzív elő bejelentkezések megosztásával. Az ügynökség korábban a Magyar Turisztikai Ügynökség „Magyarország rád vár!” kampányában bizonyította rátermettségét a komplex megoldásokat nyújtó influenszer együttműködésekkel. A projekt besöpört egy nemzetközi arany fokozatú díjat is az International Tourism Film-, Print-, Multimedia Award zsűrijének elismerése által. A Lounge Group a szakmában megszerzett sokrétű tapasztalatával most a koncertsorozat rendezvényeinek megszervezését, technikai megvalósulását és a kezdeményezés ismertségének növelését támogatja, hogy minél többen nézzék majd a közel 200 fellépő egyikét.

 

Ripost előfizetés banner

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?