SHOWBIZ

Ismét minden csúcsot megdöntött ez a tévécsatorna

A 21. műsorhét is a TV2 sikereitől volt hangos. A csatorna hétből hét napot nyert az egész napra vonatkozó közönségarányokat tekintve.
  • Szerző: Ripost

Szó szerint tarolt a múlt héten is a nézettségi versenyben a TV2! Kimagasló eredményekkel előzte meg legnagyobb riválisát, az RTL Klubot csatorna- és csoportszinten egyaránt. A 18-59 évesek körében a TV2 egész napra vonatkozóan átlagosan 10,3 százalékos részesedéssel zárta az elmúlt hetet, míg az RTL Klubnak csupán 6,5 százalékos közönségaránnyal kellett beérnie. A főműsoridős heti csatornaátlagok is a TV2 győzelmét hirdetik: az RTL Klub labdába sem rúghatott.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

A 18-49 éves korcsoportban még ennél is nagyobb volt a különbség a két rivális között.

Fotó: TV2

A 21. hét a csatornák éves küzdelmében is fordulópontot jelentett, így a TV2 most már nem csupán a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében piacvezető a teljes napra vonatkozó közönségarányok tekintetében az idei év eddig eltelt időszakában, de átvette a vezetést a 18-59 éves korcsoportban is, miközben csoportszinten is őrzi vezető szerepét.

A fináléjához közeledő Exatlon csúcsformában teljesített a 21. műsorhéten is, amelyre kiváló bizonyíték, hogy a heti top 10 műsor közé mind az öt Exatlon adás bekerült. Azonban az Exatlonnak ez sem volt elég, a 21. hét legnézettebb műsora ugyancsak e két célcsoportban a szerdai, május 20-i Exatlon epizód lett. A műsor rendkívül kedvelt a fiatalabb korcsoportokban is, hiszen 103 adás után továbbra is nyeri idősávját a 18-49 éves korosztályban: a sport reality idősávjában a TV2 15,1 százalékos átlag részesedésével szemben az RTL Klub az azonos idősávban 13,1 százalékos közönségarányt tudott elérni.

A TV2 vasárnap esti filmjei ismét kiemelkedően jól teljesítettek. A 18-49-es korcsoportban a Jurassic World lett a vasárnap legnézettebb műsora. A dinókról szóló blockbuster 255.518 fős nézettséget és 17,7 százalékos részesedést hozott a csatorna számára. A TV2 nem elégedett meg egyetlen helyezéssel, így a dobogó második helyét is elhozta: a Lucy című akciófilm 212.509 fős nézettséggel és 15,5 százalékos közönségaránnyal lett a nap második legnézettebb műsora a 18-49 évesek körében. Mindeközben az RTL Klub karanténműsorai a 18-49-es célcsoportban a 100 ezer fős nézettséget sem tudták elérni ezen a vasárnap estén.

Továbbra is hatalmas népszerűségnek örvend az este 18 órakor kezdődő Tények az RTL Klub este 6 órás Híradójával szemben. Erre mi sem jobb bizonyíték, mint az, hogy a TV2 hírműsora a teljes lakosság körében 701.816 fős átlag nézettséggel továbbra is nyeri a két műsor versenyét a Híradó 679.516 fős nézettségével szemben. A Tények Plusz, valamint a Mokka és a Mokkacino is kiváló eredményekkel zárták a 21. műsorhetet.

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?