Létrehozva: 2021.10.01.

Ezt nézd meg: szeptemberben így nyert a TV2

A TV2 volt a legnézettebb csatorna szeptemberben mindhárom kiemelt korcsoportban.

Szerző angie

Szeptemberben, átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) a TV2 érte el a legmagasabb közönségarányt, ezzel az őszi tévés szezon első 30 napjára vetítve megnyerte a nézettségi versenyt.

Fotó: TV2

A 18-59-es korcsoportban 9,9%, a 18-49-es korcsoportban 9,8%, a teljes lakosság körében pedig 11,8%-os átlag közönségarányt (Share) ért el és végzett az első helyen mindhárom ranglistán a kereskedelmi televízió.

Noha a 2020-as teljes évben, átlagosan már a TV2-t választotta a legtöbb néző, legutóbb 2002-ben, 19 éve állt az első helyen a csatorna szeptemberben (korcsoport: A18-59).

Mindhárom korcsoportban a hónap legnézettebb műsora a Sztárban Sztár leszek! szeptember 26-i adása volt, sőt szeptemberben az első 5 legnézettebb műsor mindegyike valamelyik Sztárban Sztár leszek! adás lett.

Fotó: TV2

A Sztárban Sztár leszek! 2021 egyik legsikeresebb műsora az év eddig eltelt időszakát vizsgálva, csupán néhány EB meccs áll előtte az éves műsortoplistán, akár a 18-59, akár a 18-49 vagy a teljes lakosságra vonatkozó adatokat böngésszük. Viszonyításként, a szeptember 26-i Sztárban Sztár leszek! 1 millió 151 ezres átlag nézőszámot ért el (AMR) a teljes lakosság körében, ami 4 ezerrel több, mint a június 19-i Magyarország-Franciaország EB mérkőzés.

Visszatér a Dancing with the Stars
Fotó: TV2

A TV2 másik hétvégi showműsora, a Dancing with the Stars szintén sikeresen rajtolt. A második évad első része szeptember 25-én este került adásba, a 18-59 évesek körében 17,7%-os közönségarányt ért el és szintén mindhárom korcsoportban a legnézettebb műsor volt a saját idősávjában (A18-59, A18-49 és A4+).

Szeptember 20-án indult a Séfek séfe harmadik évada, ami a hétköznap estékben is jelentős közönségarány-emelkedést eredményezett. Az új műsor új nézőket is hozott a TV2-nek, amivel tovább éleződött a verseny a két legnagyobb csatorna között főműsoridőben.

Összességében a szeptemberben debütált műsorok közül a Sztárban Sztár leszek!, a Dancing with the Stars és a Séfek séfe jelentős mértékben hozzájárult, hogy szeptemberben átlagosan a TV2-t válassza a legtöbb néző.

Zsinórban a szeptember volt a harmadik olyan hónap, amikor havi átlagban a TV2 volt a legnézettebb csatorna a 18-59 évesek körében. Ebben a korcsoportban az éves verseny rendkívül szoros (TV2: 8,725 SHR%, RTL Klub: 8,728 SHR%), viszont a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében a TV2 előnye jelentős (A18-49 – TV2: 9,1 SHR%, RTL Klub: 8,3 SHR%; A4+ – TV2: 11,0 SHR%, RTL Klub: 8,4 SHR%; vizsgált időszak: 2021.01.01-2021.09.30., teljes nap).

A tévés portfóliók versenyében a TV2 Csoport tartotta az első helyét szeptemberben is, szintén mindhárom kiemelt korcsoportban. A kábelcsatornák közül kimagaslóan jól teljesít a Mozi+, ami szeptemberben és éves átlagban egyaránt a harmadik legnézettebb csatorna (A18-59 és A18-49).

Az Izaura TV szintén erős hónapot zárt 1,6%-os átlag közönségaránnyal (A18-59) és minden versenytársát, sőt, sok nem versenytársnak minősülő csatornát is megelőzött a nézettségi versenyben.

Fotó: TV2

A TV2 reggeli műsorai szeptemberben is kiválóan teljesítettek. Az év első őszi hónapjában a Mokkát átlagosan a 18-59 éves nézők 18,6%-a, a 18-49 évesek 19,5%-a választotta, amivel az idei év eddigi legmagasabb havi nézői részesedését mondhatja magáénak. A műsor azonban a teljes lakosság körében is kimagasló eredménnyel, 20%-os közönségaránnyal büszkélkedhet. Ezekkel az eredményekkel a Mokka – az idei év többi hónapjához hasonlóan – szeptemberben is toronymagasan nyeri az idősávját mindhárom korcsoportban (az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben: 8,1%, 7,3% és 6,5%). A Mokkacino mind a három korcsoportban az idei év legmagasabb átlag havi közönségarányát érte el, és hasonlóan a Mokkához, magasan felülmúlja a fő konkurens RTL Klub azonos idősávját.

Szeptemberben az esti Tények is az év egyik legjobb hónapjával zárt a teljes lakosság körében, hiszen a 20,9%-os közönségaránnyal 0,4 százalékponttal tudta felülmúlni az RTL Klub azonos idősávját. A Tények Plusz is a teljes lakosság körében idősávja legnézettebb műsora lett szeptemberben, hiszen 14,6%-os közönségaránnyal szintén 0,4 százalékponttal tudta felülmúlni az RTL Klub azonos idősávját.

Szerző angie

Ez is érdekelhet

origo.hu

Itt van Oroszország drámai bejelentése a háború jövőjéről

origo.hu

Berki Mazsi először jelent meg nyilvánosan a barátjával

metropol.hu

„Szoboszlai két gólja nem számított" - a szakértő elárulta, mennyit ér a válogatott két győzelme

magyarnemzet.hu

Elutasították Ilaria Salis kérelmét, marad a magyar börtönben

life.hu

4 csillagjegy szülöttei, akik hidegek, mint a jégcsap

mandiner.hu

Váratlan helyről kapott támogató szavakat Varga Judit

origo.hu

Megyeri Csilla reagált a szakításáról szóló pletykákra

mindmegette.hu

Szabad-e locsolni? 5 szívderítő locsolóvers húsvétra

ripost.hu

Imádnivaló: így simogatta terhes pocakját Iszak Eszter

vg.hu

Hörmann: Egy családias nagyvállalat alapja a bizalom-podcast ( hirdetés)

ripost.hu

„48 órával azután váltam el a férjemtől, hogy hozzámentem – megalázó volt, amit tett”

ripost.hu

Komoly döntést hozott Schumacher családja, itt vannak a részletek

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

SZTÁRDZSÚSZ

Gusztustalan támadás érte Molnár Anikót: „Ezek az emberek egy fillért sem érnek”

SZTÁRDZSÚSZ

Michael Jacksonként térhet vissza Berki Krisztián

SZTÁRDZSÚSZ

Sorsfordító nap: megváltozott Polgár Árpád élete a balesete után

SZTÁRDZSÚSZ

Lemondott a luxusról Kulcsár Edina és G.w.M, ez lehet a következő autójuk

SZTÁRDZSÚSZ

Ezt nem gondolnád: Takács Zsuzska ezt teszi Zámbó Krisztián távolléte alatt

SZTÁRDZSÚSZ

Meglopták Szigligeti Ivettet, a rajongóitól kért segítséget

SZTÁRDZSÚSZ

Kőgazdag Szandi: Papaszita ne pazarolja rám az idejét

SZTÁRDZSÚSZ

A síron túlról üzent Diana, ez jelenti Károly uralkodásának végét