YESSS

Európa leggyorsabban növekvő vállalatai között a Nanushka

A fiatal magyar divattervező, Sándor Szandra nevét és márkáját a Nanushkát már megismerhette a világ, sikerei pedig egyre folytatódnak.
  • Szerző:

Nanushka ruháit ma már 40 országban forgalmazzák, webshopjából több mint 100 országba szállít közvetlenül. Üzletet nyitott már Los Angelesben, kollekcióival hatalmas sikereket aratott a divatvilág legnagyobb rendezvényein. Mindemellett október közepe óta a márka állandó boltot üzemeltet New York egyik legmenőbb és legkedveltebb városrészében, a Sohóban is. Sándor Szandra ruháit a legnagyobb világsztárok hordják, Kristen Bell, Jennifer Lawrence, Kendall Jenner, Katie Perry és Rihanna is szívesen viseli a márka alapítója által megálmodott kreációkat és kiegészítőket. És ez még nem minden!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Anita Hodosi, Nellie Tombor, Sandra Sandor, Barbara Palvin, Eniko Mihalik, Kate Kondas

Elképesztő növekedés!

Idén negyedik alkalommal tette közzé a leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listáját a Financial Times. A lista 406. helyén a GB & Partners Tőkealap-kezelő egyik portfóliótársasága, a Nanushka szerepel. A verseny idén még keményebb volt mint tavaly, hiszen ez alkalommal – az előző évi 37,7 százalék helyett – minimum 38,4 százalékos növekedési rátára volt szükség ahhoz, hogy valaki felkerüljön a rangos listára. Az európai vállalatok közül a magyar alapítású és tulajdonú nemzetközi divatmárka, a Nanushka, az előkelő 406. helyet szerezte meg.

Várható volt a siker

Hatalmas elismerés ez nem csak a Nanushka, de a GB & Partners számára is. „Visszaigazolódik a munkánk, az Alapkezelő és a társtulajdonosok, valamint a management által befektetett rengeteg energia és erőfeszítés. Hatalmas lehetőséget láttunk a Nanushkában, ezért az általunk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. Azt hiszem, ma már bátran kijelenthetjük, hogy ez egy jó döntés volt” – mondta Gubicza Ágoston a GB & Partners Tőkealap-kezelő többségi részvényese. „A 2019-es árbevételünk alapján még előkelőbb helyre számítunk, a Nanushka bekerülhet az első száz leggyorsabban növekvő, európai vállalat közé” – tette hozzá Baldaszti Péter, a Nanushka International Zrt. igazgatóságának elnöke.

A világsztárok is imádják

A Nanushka 2016-ot még 335 millió forintos árbevétellel zárta, 2019-ben ez az összeg már a 7 milliárdot is megközelítette, a viszonteladók száma 200-ra növekedett. A cég 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el. A Nanushka mögött rendkívül mozgalmas év áll, hiszen a tavalyi az évben jött ki első férfi kollekciójával, továbbá októberben első magyar márkaként New York legdivatosabb részén nyitott üzletet, míg a 2020-as tavaszi-nyári női kollekció Párizsban aratott óriási sikert és a divatbloggerek, valamint a világsztárok mellett a legnagyobb luxusáruházak képviselői is elismerően beszélnek a brand-ről.

 

 

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?