FITTFAZÉK

Imádod a pirítóst? Kenyér helyett így készítsd és fogyni fogsz!

A lágy tojással tálalt pirítós a hétvégi reggelik csúcsa, de lássuk be, nem kedvez a karcsú alaknak. Létezik azonban egy szuperdiétás változat, ami maximálisan kizárja a szénhidrátokat. Imádni fogod!
  • Szerző: Ripost

Egyetlen apró trükk teszi igazán egészségessé a reggeli pirítóst, ki kell hagyni belőle a kenyeret! Bár a változtatás drasztikusnak tűnhet, a végeredmény nemcsak mesésen finom, hanem laktató is. Így néz ki: 

 

A kenyérszeletet hatalmas gombakalap pótolja, erre kerül a fehérjében gazdag, magas tápértékű tojás, mellé pedig a sült paradicsom! Valami csoda!

Portobello pirítós

Hozzávalók:

  • 2 gombafej, Portobello vagy nagyobb csiperke
  • 4 kissebb paradicsom
  • 4 tojás
  • friss kakukkfű
  • só, bors
  • 6-8 cikk fokhagyma

 

Így készítsd:

1. Vágd félbe a portobello gomba kalapját. Kevés olajon pirítsd le a 4 gombaszelet mindkét oldalát. Akkor jó, amikor átpuhult, de a széleken ropogósra sül. Emeld át a gombaszeleteket a serpenyőből tányérra.

2. A paradicsomokat vágd félbe, sózd meg ízlés szerint és pirítsd át.

3. A fokhagyma gerezdeket vágd szeletekre és kevés olajon süsd ropogósra, mint a chipset.

4. Készítsd el a tükörtojásokat, és csúsztass mindegyik gombapirítósra egyet-egyet. Sózd és borsozd ízlés szerint, szórd meg a ropogós fokhagymachips-el. Friss kakukkfűvel díszítsd és tedd mellé  a sült paradicsomot.

Ez a szuper reggeli minden diétába belefér! Csupa egészséges növényi rost és fehérje! Nem emeli meg a vércukorszintedet. Jól laksz tőle és sokáig nem leszel éhes! 

Jó étvágyat hozzá!

 

 

 

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?