FITTFAZÉK

Túrópalacsinta a legújabb diétás kedvenc!

Ezúttal a túró nem a töltelékbe, hanem egy ügyes húzással a palacsinta tésztájába került. Zseniális módszer a hizlaló szénhidrátok eltüntetésére! Így nemcsak isteni finom, hanem szuper egészséges a palacsinta!

Ki ne szeretné a palacsintát reggelire, vagy csak egyszerű desszertként? Most egy olyan változatot mutatunk, amit bármikor büntetlenül ehetsz. Tésztájában a fehér liszt egy részét túróra cseréltük, míg a másik részét sokkal alacsonyabb szénhidráttartalmú zabpehely lisztre.

Így ez a finomság nem emeli meg durván a vércukor-szintedet, és utána sokáig nem leszel éhes!

Túrópalacsinta

Hozzávalók:

  • 1/2 csésze zsírszegény túró
  • 1/4 csésze őrölt zabpehely
  • 2 db tojásfehérje
  • 1 kávéskanál vanília kivonat
  • 1 teáskanál édesítő (eritrit vagy Lovely Sweet)
  • kókuszolaj a seprpenyő kikenéséhez

1. Tedd a keverőgépbe az összes hozzávalót és pépesítsd.

2. Közepes méretű, kiolajozott serpenyőben süsd ki a palacsintákat.

3. Fogyaszd friss gyümölccsel vagy cukormentes lekvárral!

Isteni, igazán egészséges desszert!

 

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?