TESTFACTOR

Ismerd meg az úszógumigyilkos gyakorlatokat!

A te életedet is megkeseríti a csípőtájékra rakódott zsírréteg? Nem mersz szûk farmert hordani, mert szégyelled a párnácskákat? Segítünk!

Amit a férfiaknál sörhasnak becéznek, az a nőknél az úszógumi megnevezést kapta. Rengeteg nő küzd azzal, hogy a hasára, és a derekára hízik a leginkább. Téged is frusztrál, hogy nem tudsz egy szűk nacit felvenni, mert azonnal kitüremkednek a zsírpárnácskák?

El kell ismerni, hogy valóban nem könnyű erről a tájékről ledolgozni a zsírréteget, de nem is lehetetlen. Célirányos gyakorlatokkal igenis gyorsan megszabadulhatsz tőle! Mutatjuk a 3 leghatékonyabb garantáltan úszógumigyilkos gyakorlatot! Ezek az egyszerűnek tűnő gyakorlatok tutira lefaragják rólad a súlyfelesleget! Heti 2-3 alkalommal végezd el őket, és hamarosan bomba formád lesz!

1. Törzsdöntés oldal irányban

 

Állj vállszéles terpeszbe, karjaidat tartsd magad mellett, mindkét kezedben legyen súlyzó. Hajolj balra, engedd le a bal karodat minél mélyebbre, majd egyenesedj ki. Ezt ismételd meg 15-ször, majd a másik oldalra is végezd el ugyanezt!

2. Oldalsó csípőemelés

Végezheted talajon, de nehezítésként step lépcsőn is a gyakorlatot. Ereszkedj oldal irányban a talajra, egyik kezed könyöktámaszban legyen, a másik a csípődön, egyenes testtartásban emeld meg a csípőd, amennyire csak tudod. Gyakorlat: engedd le a tested a talajhoz, majd emelkedj vissza.  Eleinte érintheted a talajt a leengedésnél, de idővel próbáld megtartani magad! 12 csípőemelést végezz! A másik oldalt se hagyd ki!

3. Hasprés kar- és lábnyújtással

Feküdj hanyatt a talajon, kezedben súlyzó. Mindkét kar hajlított oldaltartásban, lábaidat húzd fel. Haspréssel emeld meg a felső tested, a súlyzókat nyomd a fejed fölé, eközben nyújtsd ki és emeld függőlegesre a lábaidat, majd ereszkedj vissza. 15-ször ismételd!

Jó edzést!

 

Ripost előfizetés banner

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?