kulcsár edina
Az ukrán éves átlagkereset négyszeresét költötte egyetlen hirdetésre a tinilány.
Hatalmas felháborodást váltott ki Ukrajnában, hogy Olekszij Danilov, az ukrán Nemzetbiztonsági és Védelmi Tanács főtitkárának 16 éves unokája 30 ezer dollárt (10 millió forint) költött a legújabb dalának népszerűsítésére. Helyi sajtóbeszámolók szerint az énekesi babérokra törő Masha Danilov napokra kibérelt egy Kijev belvárosában található óriáskivetítőt, amin megállás nélkül reklámozta a "Kaif" című számához készült klipet. A botrányosra sikerült hirdetésről ráadásul maga Danilova adott hírt a közösségi oldalán, ahol azt írta: "minden álom valóra válik, ha keményen dolgozol érte."
- fogalmazott a fiatal énekesnő Instagramon, amit érthető okokból felháborodott kommentek árasztották el. A legtöbben azt tették szóvá, hogy "miközben a nagyapja élet és halál ura az ukrán hadseregben, addig ő egy rózsaszín mesevilágban él, aminek igencsak rossz üzenete van".
Egy helyi hírportálnak nyilatkozva Masha később azt mondta, hogy "a gyűlölködőknek köszönhetően a klipet sokan megnézték, amivel így sok pénzt keresett." A lány továbbá kijelentette, hogy a nagypapájától semmilyen segítséget sem kapott, mindent egyedül ért el.
Érdekességképp érdemes elmondani, hogy a legnagyobb videomegosztó portálon mindösszesen 107 ezren nézték meg két hónap alatt az agyonreklámozott klipet, ami igencsak szerénynek mondható.
Masa reklámbotránya még múlt hónapban robbant ki, de a jelek szerint a fiatal énekesnő nem igazán tanult belőle. Egy azóta elkészült új videoklipjében ugyanis drága ruhamárkákról és pénzszórásról énekel, miközben egy luxusautó előtt táncol rózsaszín tütüben.